BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

20 Şubat 2015 Cuma

Fakir Molly Dijital Mutfak Tartısı Alışverişim

Mutfak tartısı almak uzun zamandır aklımda olan birşeydi. Çoğunlukla yabancı dildeki yemek kitaplarından tarifler denediğim için farklı ölçü birimlerinde ölçüm yapabilen bir tartı arıyordum. Dara fonksiyonu olması, yani içine koyduğum materyali tartarken kabın ağırlığını otomatikman düşebilmesi benim için önemliydi. Hem ağırlık, hem hacim ölçebilmeliydi, hatta kalori de hesaplasa fena olmazdı. Mümkün olan en yassı, en az yer kaplayacak, çekmeceye sığacak tartıyı arıyordum. Aradığım tüm bu özellikleri Fakir'in Molly dijital mutfak tartısında buldum. Buldum ama, tartının beyazını bir türlü bulamadım! Her yerde turuncusu, kırmızısı, yeşili satılıyordu ama beyazı bir türlü denk gelmiyordu! Neyse ki fazla beklemem gerekmedi ve benim sadık yarım Hepsiburadam onu da tedarik etti, kavuştuk!



  • Farklı malzemelerin hem ağırlık hem de hacminin ölçülebilmesi g / oz / lb:oz / water-ml / milk-ml)
  • Maksimum kapasite: 10000 gr =321.50 oz =22 lb : 0.6 oz =10000 ml su = 9741 ml süt
  • Dört farklı ağırlık birimi: GR / LB/ OZ/ LB:OZ
  • Üç farklı hacim birimi: Su ML/ Süt ML, OZ
  • Yedi farklı gıdanın kalorisini tek tuşla ölçme özelliği
  • Dara fonksiyonu
  • Otomatik kapanma özelliği

1 yorum:

  1. Bende almak için kararsızdım yazdıklarınızı görünce içim rahatladı hemen alıyorum teşekkürler..

    YanıtlaSil