BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

24 Şubat 2015 Salı

Kanca Ev Alışverişlerim

Kanca'nın  cicili bicili tatlı çatallarıyla çay kaşıklarını bilirsiniz. Hemen hemen her gelinin çeyizinde var, almayanı dövüyorlar adeta:) Ben epeyce direndim aslında almamak için ama ben de sonunda kendimi ayırt etme gücümden geçici yoksun olduğum bir anda dörder tane sipariş verirken buldum. Napalım, kısmetimde varmış demek ki:) Küçük pasta&tatlı sofralarıma ya da ikramlıklarımın yanına yan yana koyduğumda daha hoş gözükeceğini düşünerek kaşıklarımı pasta, çatallarımı çay fincanı formlu seçtim.



Gelsinler, kalitelerini beğenirsem farklı formlarda dörder tane daha alarak sayıyı çoğaltabilirim, malum benim sağım solum belli olmaz:)

1 yorum:

  1. Bencede almayanı dövüyolar :)) en alttaki çay fincanı formundakileri çok sevdim güle güle kullan:)

    emelinpembeleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil