BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2 Şubat 2015 Pazartesi

Korkmaz A480-01 Pembe Festy Mix Stand Mikser Alışverişim

Hayallerimi süsleyen canım, bitanecik standlı mikserimi sonunda sipariş verebildim. İki aydır hiç stokta bulamıyordum, Vatan Bilgisayarda vardı ama çok pahalı satıyorlardı, ben de inatla almıyordum. Sonunda Evmanya stoklara getirmiş, ben de alabildim nihayet. (ve kelimenin tam anlamıyla borç batağındayım artık, önümüzdeki iki ay yemeyip içmeyip taksit ödeyeceğim sanırım:)

Yeşili mi? Pembesi mi? diye epey düşündükten sonra pembesini aldım. Tercih etme sebebim 1000 Watt olması, döküm gövde, çelik aksesuarlı olması ve  parçalarının bulaşık makinasında yıkanabilmesi. Kitcheaid'in 320 watt'lık gücü ve plastik karıştırma aparatıyla 2000 ve üzeri fiyatlara satıldığı düşünülürse bence karlı bir alışveriş oldu. Hem de Türk malı, bir sıkıntı yaşarsam yakalarına yapışabileceğim, tüketici mahkemelerinde sürüm sürüm süründürebileceğim:)





Ürün Bilgisi
1000 Watt
4 Lt.
Ürün Özellikleri
12 Kademeli Hız Kontrolü
Paslanmaz Çelik Karıştırma Kabı
Güçlü Motor
Döküm Gövde
Çırpma, yoğurma ve karıştırma
Az titreşim
Sıçratmayı önleyen saydam kapak

Canım standlı mikserim, bi evleneyim, seninle ne cupcake'ler, ne makarna hamurları, ne pizza hamurları, ne mercimek köfteleri, çiğköfteler yapacağız bir bilsen! Pamuklara sarmalayıp sraacağım seni, mutfağımın baştacı edeceğim, hele bi gel, öpüp öpüp okşayacağım, canım mikserim:)

8 yorum:

  1. Merhaba mikserinizden memnun musunuz ben de dun siparis verdim heycanla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik oldukça memnunum, güle güle kullanın:)

      Sil
    2. Tesekkur ederim :) yalniz ben cirpici dan verim alamiyorum sizinde oyle mi? 2 yumurta kiriyorum mesela onu cirpmiyor degmiyor kabin dibine cirpici uc

      Sil
    3. Tesekkur ederim :) yalniz ben cirpici dan verim alamiyorum sizinde oyle mi? 2 yumurta kiriyorum mesela onu cirpmiyor degmiyor kabin dibine cirpici uc

      Sil
    4. o maalesef hemen hemen tüm ayaklı mikserlerde olan bir sorun, çırpma telinin çırpma haznesine sürtünerek kabın (ve dolayısıyla malzemenin) ısınmasını engellemek için çırpma telinin azami yüksekliğini o şekilde ayarlıyorlar, kabın altı da geniş olduğu için yayılan 2 yumurta çırpma telinin boyuna erişemiyor. Kek yaparken o iki yumurtaya bir bardak da şeker eklediğimiz için gerekli yüksekliğe ulaşıyoruz, sıkıntı yok:)

      Sil
  2. Tesekkur ederim cevap verdiginiz icinn ������

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, sert hamur yoğurmayı denediniz mi? Bir de kıyma başlığı, blender ve rende başlıkları var mı acaba?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, sert hamur yoğurmayı denediniz mi? Bir de kıyma başlığı, blender ve rende başlıkları var mı acaba?

    YanıtlaSil