BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

25 Şubat 2015 Çarşamba

Korkmaz Perla Spagetti Tenceresi

Sağ kolonda en altta wishlist'im var, hiç dikkat ettiniz mi bilmiyorum. Orada yer alan Silit'in Vitaliano Rosso isimli makarna tenceresini epeydir çok beğeniyorum, Enplus'a her gittiğimde inceliyorum ancak 699 TL'lik fiyatıyla beni boy boy aşıyor maalesef.  %50 indirime bile girse almayacağım bir ürün. O yüzden umudumu kesmiştim kendisinden. Nicedir istediğim gibi bir makarna süzgeci de bulamıyorum, bari süzgeçli tencerelerden alayım diyordum kendime, ama arkadaş, bende mi bir cenabetlik vardır nedir, neye heves etsem ulaşılamaz oluyor! Bu sefer de bir türlü makarna tenceresine denk gelemedim. 

Dün spor salonundan çıktım, saçlarım hafif nemli, iyice kurusun da sokağa öyle çıkayım diye alışveriş merkezinin içinde boş boş geziyorum... Boyner'e girdim. Rafların arasında, en arkalarda itilmiş kakılmış, minnak, ince uzun bir tencere gördüm. Ana, bi de baktım ki makarna tenceresi! Hem de güzel! Markasına, modeline fiyatına baktım, çıktım. 10 dakika içinde n11.com'dan mağazadakinden 40 TL daha ucuza, ücretsiz kargoyla siparişimi vermiştim bile:)

(Fotoğrafı İstanbul Bilişim'den çaldım.)

Bu tip tencereler makarna tenceresi olarak satılsa da, süzgeçli aparatı sayesinde aslında pek çok malzemeyi haşlamada kullanılabiliyor. Mesela kışın brokoli, karnıbahar haşlarken, patates salatası yapacağım zamanlarda, suyunu çıkarmak için et, tavuk, kemik haşlarken... elimin altında olduğuna sevineceğim bir ürün olduğunu düşünüyorum. Tabanı 20 cm çapında olduğu için fazla yer de kaplamıyor. Süzgeci çıkartıldığında azıcık uzun boylu normal bir tencere fonksiyonu görebilir:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder