BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

22 Şubat 2015 Pazar

Mudo Concept Dots Banyo Aksesuarları Alışverişim

Bir önceki yazıda paylaştığım beyazlı grili paspas takımını aldıktan sonra, banyo aksesuarlarını da alıp aradan çıkarayım dedim. Zaten aklımda kesin olarak porselen ve beyaz renkli, sade, günlük kullanıma uygun, taşsız tuşsuz bir takım almak vardı. Öylesine internet sitelerinde dolaşırken, Mudo'nun internet sitesinde tam da aradığım özelliklerdeki bu takımı gördüm, üstelik 3 al iki öde indirimi de vardı. 


Banyo tepsileri hep çok hoşuma gitmiştir. İçine diş fırçalıkları ve sıvı sabunluğu yerleştirmek için aldım ama belki yan yana pamukluk kapları da koyabilirim.


Ben pek sıvı sabun kullanmaktan hoşlanmıyorum, belki içine nemlendirici losyon koyarız. Lavaboda mı, yoksa tepsi içinde çamaşır makinesinin üstünde mi yer alacağına bağlı, bakacağız artık:)


Bildiğimiz sabunluk, pek bir özelliği yok. Yüzeyi tırtıklı olmasın istiyordum, tesadüfen düz denk geldi. Tırtıklara sabun eriyikleri doluyor sinir oluyorum.


Diş fırçalıktan iki tane aldım. Birine fırçaları diğerine diş macunuyla Evrimin traş bıçağını koyarız diye düşündüm.


Pamukluktan da iki tane aldım. Birinde kulak çubukları diğerinde diş ipiyle arayüz fırçaları (ben sürekli kullanırım) duracak.


Takımın çöp kutusu yoktu, öyle olunca tuvalet fırçasını da almadım. Metalik gri bir pedallı çöp kovasıyla tuvalet fırçası takımını her zaman bulabilirim diye düşündüm.

Evimizin ebeveyn banyosu olur mu bilmiyorum. İkinci bir tuvalet her evde oluyor, oraya da alaturka veya alafranga olmasına bağlı olarak daha canlı renklerde bir paspasla sıvı sabunluk&karı sabunluk alırım diye düşünüyorum.

Beyazlı grili paspas takımına başka bir alternatif daha almam lazım, benzer tarzda sade ve beyaz bir takım, yine tercihen simli ve grili olabilir. Bakalım, hoşuma giden birşey denk gelirse alırım, gelmezse son dakika da hallolabilir.

Güpürlü çeyizlik banyo paspaslarından asla almam diyordum ama İrya Wedding'in sitesindeki bazı ciciler fikrimi değiştirdi. Allahtan bu ara paspasa o kadar yüksek bir bütçe ayırabilecek durumda değilim de alamıyorum:) Ama ilgilenenler mutlaka baksın, enfes şeyler var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder