BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

21 Şubat 2015 Cumartesi

Primanova Roma 3'lü Akrilik Banyo Halısı Alışverişim

Primanova'nın bu simli beyaz zemin üzerine gümüş rengi kareli paspas takımını ilk defa misafirliğe gittiğimiz bir evin banyosunda görmüş ve çok beğenmiştim. Ancak banyomun büyüklüğü,  biçimi, fayansların renkleri gibi unsurlar belli olmadan banyo halılarını ve aksesuarlarını almamak gerek diye düşündüğümden satın almamıştım. Ancak indirimleri olursa kaçırmayayım diye de takip ediyordum her daim. Gel zaman git zaman, bu beyaz sete çoğu yerde rastlamaz oldum. Siyahı ve moru hala pek çok sitede bulunuyor ama benim istediğim beyaz versiyon hep stoklarda kalmamış oluyor. O yüzden,  madem bu kadar çok beğendim, daha fazla ertelemeyeyim, nasıl olsa üç parça, birinden biri banyoya illa ki uyar, hem renk itibariyle de her renk fayans ve banyo dolabıyla uyumlu olur, aklımda kalacağına odamdaki koli yığınında dursun diyerek siparişimi verdim. Gerçi çok acayip bir seçim olmadı çünkü zaten banyo aksesuarlarımı da beyaz almayı düşünüyorum, hem banyoyu daha ferah gösterdiği, hem de her renk paspas ve havlu ile uyum sağlayacakları için. Tutacağımız evde illaki bir banyo, bir de küçük tuvalet olacaktır. Şanslıysam belki ebeveyn banyomuz da olur, şimdiden bilemiyorum. Bu Primanova'lara her türlü bir yer bulunur anlayacağınız:)

Fotoğraftan çok seçilmiyor ama ışıl ışıl simli bir beyaz zemin üzerinde yine simli, gümüş rengi kareler var, banyo ışığının altında çok hoş parlıyor.


Roma beyaz banyo halısı 60x100 cm orta paspas, 40x50 cm küvet önü ve 50x60 cm klozet önü paspastan oluşmaktadır. Simli beyaz zemin üzerine gri karelerden oluşur. Akrilik iplikten üretilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder