BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

25 Mart 2015 Çarşamba

Bambum Alışverişlerim: Steak Servisi Ciddi Bir İştir!

Evde et, tavuk, köfte, hamburger benzeri şeylerin servisi için şık servis tahtaları istiyordum. Bu amaçla BambumStore'da bakınırken Santos isimli aslında tepsi olarak üretilmiş ama bence mükemmel steak servisi olacak olan bu yamuk yumuk şeyleri gördüm ve bayıldım:



26x15x1.5 ölçülerindeki orta boy tepsiden 2 tanesini Evrimle bana tabak olarak kullanmak üzere aldım. Ayrıca bir tane de 31.5x12x1.5 ölçülerindeki büyük boydan aldım, buna da patates kızartması, soğan halkası gibi şeyler koyarım diye düşündüm:



Bu tür servislerin yanına ahşap saplı çatal-bıçaklar yakıştığı için Yukon isimli steak servis setinden de kişilik bir takım yaptım:



Şimdi bütün bu güzelliklerin altına kırmızı beyaz büyük kareli masa örtüsü ve peçeteler arıyorum, sevgilime her yıldönümümüzde, tıpkı Berlin'de, bana evlenme teklif ettiği akşam Block House'da  Rib-eye ve T-bone Steak yediğimiz masayı canlandırabilmek için:)



2 yorum:

  1. Hem aldıkların çok güzel hem de arkasında yatan fikir ;)) mutlu mutlu,güzel güzel günlerde güle güle kullanın ;)))

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler, insallah guzel guzel yemekler yemek nasip olur:)

    YanıtlaSil