BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

15 Mart 2015 Pazar

Çeyizimin en kıymetli bebeği: Delonghi ECO310-V Espresso Makinesi (Hemi de mor!)

"Kahve makinası alsam m?" "Almasam mı?" diye düşünmekten bıkmıştım.  Onunla göz göze geldiğimiz ilk anda "işte bu!" dedim... Kalbimden vurulmuştum. Özelliklerine bile bakmadım, almam 10 saniye filan sürdü:)

Elbette ki özelliklerine zaten bildiğimden bakmamıştım:) İcona vintage serisinin azur mavi kettle ve ekmek kızartma makinasını aldığımda aynı renkte kahve makinasını da alırsam mutfagımın çok maviye boğulacağını düşünmüştüm. Hali hazırda yatağımın bazasında stokladığım moka potlar ve french pressler bize kahve makinasının eksikliğini pek de hissettirmeyecekti zaten. Tezgah üstünde kahve makinası koyacak kadar yer kalıp kalmayacağını da bilemiyorum sonuçta, eğer varsa bile o yeri çoktan pembiş Festy Mix'ime rezerve ettim zaten:) O yüzden açıkçası, aklımda kahve makinası almak filan yoktu. Kahve makinasız evlensek de olurdu:)

Fakat Delonghi'nin bu tatlı lacivert-mor rengi ürettiğini gördüğümde "tamam!" dedim, hem pembe standlı mikserimle, hem de bebek mavisi kettle'ımla uyacak renk işte bu! mutfağa da sığmazsa sığmasın, götürür çalışma odasına koyarım, zaten kahve çalışırken lazım!" (öyle de rasyonelimdir)




Bu cihazı tercih etmemin en büyük sebebi rengi ise de, ikinci en büyük sebebi cappuccino sisteminin olması. Bardak ısıtma ve süt köpürtme fonksiyonları var. Hem kapsül ile hem de öğütülmüş kahve ile çalışabiliyor (piyasada kapsülsüz de çalışabilen makine bulmak ne zor arayan bilir!) Tabii ki öğütülmüş kahve ile yapılan espresso ve köpüklü kahveler daha lezzetli olur. Ben zaten sıcak suyun plastiğe teması noktasında kapsül kahve kullanımından endişeliyim.  O yüzden daha çok kapsülsüz kullanacağımı sanıyorum.Yarı otomatik bir makine ve kullanımı oldukça kolay, bloglarda okuduğum hemen hemen tüm yorumlar olumlu, herkes aldığına memnun. Dişe dokunur bir şikayet ya da eleştiriye rastlamadım. Almadan önce Delonghi'nin internet sayfasından kullanım klavuzunu detaylıca okudum ve çok karmaşık gelmedi açıkçası.

En kısa zamanda bir de kahve öğütücü almak istiyorum. Bizim evde Krups'ın klasik metal aksamlı öğütücülerinden var ama ben İsviçre'de kullandığım öğütücü gibi ezerek öğüten modellerden bir tane istiyorum. Bilen varsa önerilere açığım. 


Ürün özellikleri şu şekilde:

- Özel yüksek kalite mor tasarım ve krom detaylar
- Transparan ve çıkarılabilir su haznesi (kapasite: 1,4 l.)
- Kendini çalıştırma özelliğine sahip sistemi ile her zaman kullanıma hazırdır.
- 'Cappuccino Sistemi' : buharı, havayı ve sütü karıştırarak zengin ve lezzetli bir köpük sunar.
- Bu kahve makinesi öğütülmüş kahve veya ' Kolay Esspresso' metodu ile kullanılabilir.
- Açık veya kapalı olduğunu gösteren ışıklar
- Buhar ve su derecesinin kontrolü için 2 farklı termostat
- Bardak ısıtma yeri
- Buhar ayarı 
- Çıkarılabilir damlatma tepsisi
- Damlatma önleyici sistem

Teknik Özellikler
GÜÇ
1100 W
KAHVE FİLTRESİ
1 veya 2 fincan için kahve filteleri
ÇIKARTILABİLİR SU TANKI
Var
FİNCAN ISITICISI
Var
KOLAY EXPRESSO PAKETİ
Var
DAMLAMA ÖNLEYİCİ SİSTEM
Var
CAPPUCCİNO SİSTEMİ
Var
ON/OFF GÖSTERGE IŞIĞI
Var
SU DEPOSU
1,4L su deposu
AÇMA/KAPAMA DÜĞMESİ
Var
BASINÇ DEĞERİ
15 bar basınç
GARANTİ
2 Yıl Garanti

4 yorum:

  1. Gerçekten çok şık güle güle kullan ;)) Ben bile makinem olmasına rağmen alsam mı diye düşündüm,kapsüllüler çok pratik ama öğütülmüş kahvenin tadını hiçbir şey veremez :/ Bu arada öğütücü için önerim Delongi Kg79,bıçakla değil değirmen gibi öğüttüğü söyleniyor,ben de öğütücü alacağım için daha önce araştırmıştım ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) hazırda makine varken bir daha almak anlamsız tabii ama ben bir defa alıyorken çok fonksiyonlusu olsun diye düşündüm.öğütücü olarak da forumlarda filan en çok o övülüyor ama benim acelem yok, yazın yeniden yurtdışına çıktığımda krups'ın modellerine bi bakayım diyorum, delonghi'nin de daha yeni modelleri var ama bizde henüz satışa çıkmamış. benim eski öğütücüm taş değirmene benzer bir mekanizmayla bildiğin eski usul ezme yapıyordu çekirdeklere, o mekanizmayı geri istiyorum:) markasını da bir türlü hatırlayamıyorum ki araştırayım!

      Sil
  2. Eski resimlere falan baksan, belki arka planda çıkmıştır öğücütücü ;))

    YanıtlaSil
  3. sana kocamann bir mutfak gerekecek sonunda :)

    YanıtlaSil