BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

18 Mart 2015 Çarşamba

Çeyizimin Kişisel Bakım Ürünleri Vol. 4: Braun Satin Hair 7 SensoCare Saç Şekillendirici ST780

Şu an kullandığım (daha doğrusu benden çok kardeşimin kullandığı) saç düzleştiricim de Braun. Taa üniversite 2'deyken almıştım, hala taş gibi ve çok iyi iş görüyor. Fakat evlenince yeni evime götürmeyi düşünmüyorum (zaten Ezgi de ölür de vermez:) O yüzden saç kurutma makinasını alıyorken düzleştiriciyi de aradan çıkarttım. Aslında benim düzleştiriciye çok ihtiyacım olmuyor çünkü tabir-i caizse pırasa saçlıyım. Sadece bazen bad hair day'im oluyor veya bir gün önceki toplama biçimimden dolayı sevimsiz katlar oluyor saçımda, o zaman işe gitmeden şöyle bir uçlarını düzeltiveriyorum. Onun dışında düzleştirici sadece özel günlerde kullandığım birşey. Zaten siz bilmezsiniz ama günlük hayatta bakımsız paçozun tekiyimdir:) Öyle her gün saç yapayım, fön çekeyim, düzleştireyim filan hiç bana göre değil. 



  • Geliştirilmiş akıllı gösterge saçınızın sıcaklığını, sağlığını ve durumunu saniyede 20 kez analiz eder ve size bildirir.
    Nanoglide seramik plakalarla saçlarınız hasara karşı seramik plakalara oranla daha fazla korunur.

    Oynar plakalar sıradan seramik plakalardan 3 kat daha yumuşak bir şekilde kayar ve saçlarınızın sürtünmeden kaynaklı kırılmaları önlenir.
    Aktif kırılma kenarları ve soğuk uç sayesinde mükemmel ve kontrollü bukleler ve dalgalar oluşturabilirsiniz.
    120-200^C arasında istediğiniz sıcaklıkta uygulama imkanına sahipsiniz.


  • Kullanım ŞekliDüzleştirici
  • Isı Derecesi200°C Sıcaklık
  • Isınma Süresi30sn'de Isınma
  • Sıcaklık AyarıEvet/Var
  • Otomatik KapanmaEvet/Var
  • RenkSiyah
  • Işıklı Lcd EkranEvet/Var
  • İyon TeknolojisiEvet/Var
  • AksesuarlarHayır/Yok
  • 360' Dönme ÖzelliğiHayır/Yok
  • Garanti Süresi:24 Ay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder