BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

11 Mart 2015 Çarşamba

Çeyizimin Kişisel Bakım Ürünleri Vol.3 : Braun Silk-épil 7 SkinSpa Epilatör 7929 Epilasyon ve Sonic Peeling Sistemi

Aslında 10 seans kadar tüm vucut lazere gittim. Ama artık evrim teorisinin hangi aşamasında tıkanıp kaldıysam, hala vucudumda epilasyon cihazını kullanmamı gerektirecek kadar kıl tüy var maalesef. Being bahsız bedevi is this.

Bu ürünü seçerken pek fazla araştırma yapmadım aslında. Hali hazırda kullandığım cihaz da Braun zaten, çok memnunumi yine Braun'dan devam ettim, hangi model ne kadar indirimde diye baktım ve sonuçta bunu aldım. Vucut fırçası olması işime geldi, akademisyen olmak = sürekli kahve tüketmek = bol bol selülit çünkü:)  Yüz fırçasına ise ihtiyacım yoktu çünkü zaten iki ay önce Braun'un SE830 yüz Epilatörü&Temizleme Cihazı setini almıştım ve çok memnunum açıkçası, severek kullanıyorum. O yüzden bu cihazdaki yüz temizleme fırçası fazla olmuş oldu, onu da kardeşime veririm belki.


Islak&kuru kullanılabilir ama şahsen ben hayatım boyunca hiç epilasyon cihazını duşun altında kullanma ihtiyacı hissetmedim, benim için önemsiz bir özellik. Kablosuz kullanılabiliyor, şarj edilebilir özellikte. Çeşitli vucut bölümleri için farklı başlıkları var. Döner başlıklarıyla masaj yapılabiliyormuş. Braun2un sitesinden özelliklerini kopyalayınca kocaman çıkıp sayfayı kaplıyor, o yüzden teknik özellikleri koyamadım bu sefer maalesef.


Silk-épil 7 SkinSpa Epilatör 7929
Ürün Detayı : epilatör
40 cımbız
alınabilir minimum tüy boyutu 0.5 mm
2 hız seçeneği
pilli
39.95 dak pil ömrü
suya dayanıklı yapı
temizleme fırçası
taşıma çantası
peeling başlığı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder