BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

13 Mart 2015 Cuma

Çeyizimin Ütüsü: Philips GC8650/80 PerfectCare Aqua Basınçlı 2400W Buhar Kazanlı Ütü

Çocukken bir defa ütüden yanmışım. Hatırlamıyorum ama kendimi bildim bileli ütüden deli gibi korkarım. 27 yaşıma geldim evde bir tek havlu, yastık kılıfı ütülemişliğim yoktur. (Buna rağmen arsız gibi herşeyimi de ütülü isterim, nevresimleri bile ütülü sererim) Benden umudu kesmiş olan Evrim de kendi ütüsünü kendi yapmayı öğrendi. İşe giydiği gömleklerini pantolonlarını idare edecek kadar ütüleyebiliyor. Bu tabloda kalıp dünya para verip buhar kazanlı ütü almış olmam dünyanın en saçma şeyi gibi gözükebilir ama evlenince dünyanın en muhteşem ütü yapıcısı annem yanımızda olmayacak maalesef. Şimdiki gibi evde sürekli yardımcımız olabileceğini de zannetmiyorum zira ben annemin kazandığının 3'te birini ancak kazanıyorum. O yüzden iş başa düşecek Ekin! dedim kendi kendime ve korkunun ecele faydası yok! Eşşek gibi öğreneceksin ütüyü! (Bu satırları okuyan sevgilim Evrim! heyecana kapılma sakın çünkü senin takım elbiselerle gömlekler her halukarda kuru temizlemecide ütülenecek, o kadar da değil!)

Evrim şu anki evine taşındığında babamlar yeni ev hediyesi olarak orta halli klasik bir ütü hediye etmişlerdi ona, evlenince de kullanmaya devam edeceğimiz muhakkak, ama annem işimi kolaylaştırması ve zorlu ütüleri daha kısa sürede yapabilmem için buhar kazanlı ütülerden de almamı söylemişti. Anne sözü dinlerim:) Forumlarda ve bloglarda yaptığım aramalarda önerilen modelleri not aldım ve sonuçta aşağıdaki ütüyü satın almaya karar verdim.



Görüntüsü oldukça şık, bar basıncı da oldukça yüksek. Umarım kullanımı da kolay olur, aldığıma pişman olmam, memnuniyetle kullanırız müstakbel evimizde.

Buhar basıncı En fazla 6,2 bar
Kireç temizleme solüsyonu: Kolay kireç giderme
Kireç temizleme hatırlatıcısı: Evet
Sürekli buhar çıkışı: 120 g/dk
Şok buhar :330 g
Teknik Spesifikasyonlar:
Hızlı ve güçlü kırışıklık giderme özelliği
Taban: T-ionicGlide
Akıllı Çip Teknolojisi: Evet
Buhar çıkışı: Evet
Dikey buhar: Evet
Buhar basıncı: En fazla 6,2 bar
Sivri buhar ucu: Evet
Güç: 2400 W
Şok buhar: 330 g
Sürekli buhar çıkışı: 120 g/dk
Kullanım kolaylığı
Su haznesi kapasitesi: 2500 ml
Su doldurma ve boşaltma: Ekstra geniş doldurma deliği
Her zaman doldurulabilme özelliği: Evet
Isınma süresi: 2 dk
Otomatik kapanma: Evet
Saklama çözümü: Taşıma kilidi
Hortum saklama: Hortum saklama bölmesi
Hortum uzunluğu: 1,7 m
Her kumaş için güvenlidir: İpek gibi hassas kumaşlar için bile
Su seviyesi düşük alarmı: evet
Güç kablosu uzunluğu: 1,8 m
Sürdürülebilirlik
ECO ayarı: 30% enerji tasarrufu
Kireç önleme
Musluk suyu kullanılabilir: Evet
Kireç temizleme solüsyonu: Kolay kireç giderme
Kireç temizleme hatırlatıcısı: Evet
Teknik spesifikasyonlar
Ütü ağırlığı: 1 kg
Ütü + taban ağırlığı: 4,5 kg
Ürün boyutları: 36,2 x 27 x 26,3 cm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder