BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

31 Mart 2015 Salı

Fakir Bake N Joy Waffle Makinesi Alışverişim

Kartımda bir promosyon kapsamında kazandığım ve belirli süre içinde kullanmazsam yanacak puanlar birikmişti. Ne alsam? ne alsam? diye düşünür ve hepsiburada'nın indirimli ürün sayfalarında dolaşırken Sinbo'nun krep tavasına rastladım. "Aslında krep değil de şöyle pazar kahvaltılarına bol meyveli bol çikolata soslu bir waffle hazırlayabilsem" diye düşündüm. Malum krep alelade bir yapışmaz tavada da gayet güzel pişebilen birşey. Waffle makinalarının fiyatları pek çok markada üç aşağı beş yukarı aynı. Ben zaten puanla ödeyeceğim için, fiyatından ziyade waffle'ların biçimine dikkat ederek seçim yaptım. Klasik dikdörtgen belçika waffle2ı formu veya üçgen istemiyordum. Fakir'in bu bir araya gelmiş kalplerden oluşan çiçek biçimli kalıbını görünce "işte bu!" dedim. İçinde tatlı&tuzlu waffle'lar pişirip süslemek için sabırsızlanıyorum!




Oldukça minik bir cihaz, dikey saklanabiliyor. Yapışmaz plakası hakkında bilgi vermemişler ama eminim ki teflondur, maalesef. Dikkatli kullanmak lazım. 1000 Watt gücünde, kablosu toplanabiliyor. Dijital göstergesi var ve üst gövde waffle'ın kalınlığını nasıl istiyorsanız o şekilde ayarlanabiliyor. Ben şahsen çok kalın waffle hamuru sevmem, ince tutacağım. Cihazı sadece waffle için değil kalp şeklinde minik omletçikler yapmak için de kullanacağım elbette. Ay artık evlensem de kullansam şunları! Kolileri üst üste yığ, yığ, nereye kadar!

2 yorum:

  1. çok tatlıymış, bende cookplustan aldım waffle makinesi almadan bu yazıyı görseymişim iyiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onların da görüntüleri çok tatlı. 3 rengi var galiba. güle güle kullan:)

      Sil