BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

1 Mart 2015 Pazar

Korkmaz Divani Kısa Tencere Alışverişim: Bakır Tencere ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ben!

Şu bebekle o kadar uzun zamandır bakışıyordum ki, artık ilk adımı atmak farz olmuştu! Gönül isterdi ki Türkiye'de Mauviel satılsın, ya da bakır tencere Amerika'dan sipariş verilebilir birşey olsun... Ama Korkmaz'ın da çok kaliteli olduğuna eminim. Daha ziyade profesyonellerin kullandığı, dışı bakır, gövdesi aluminyum, içi çelik bu tip tencerelerde sarma, dolma, pilav gibi şeyler mükemmel pişiyor. 24 cm'lik boyuyla kahvaltı sofralarına omlet pişirmek için de uygun diye düşünüyorum. Benim gibi yapışmaz kaplama sevmeyen, seramiklerin pilavın tadını bozduğunu düşünenlerdenseniz ve her daim demir dökümü indirip kaldırabileceğinize güvenmiyorsanız, alternatif sığ tencere tavsiyem budur! Maalesef tek bir tencere için oldukça pahalı, ama kullandıkça "buna değdi" diyeceğimi umuyorum. An itibariyle 3 tane sığ tencerem oldu, biri bu dostumuz (24 cm), biri demir döküm (28 cm), diğeri ise thermolon kaplama yapışmaz yüzeyli (26 cm). fazla bile:)
Ayrıca 3 boy da sahan setim var (20, 18, 16 cm)
2 tane tavam var (26 ve 24 cm)
bence de artık tencere tava defterini kapatmamın vakti geldi de geçiyor bile!

  • A1532 Kısa Tencere 24x6 cm / 2.5 lt

Özellikler

  • 3TRI-PLY Hadde Teknolojisi.
  • Geleneksel çizginin yorumu.
  • Hadde teknolojisi ile içi hijyenik 18/10 paslanmaz çelik.
  • Gövdesi ısıyı muhafaza eden alüminyum,dışı en iyi iletken olan bakır kaplama.
  • Hadde teknolojisi özelliğiyle yemeklere ayrı bir lezzet kattığından gurme ve profesyonellerin tercihidir.

6 yorum:

  1. Tencereler hakkında sayenizde çok şey öğrendim ;)) Yalnız benim merak ettiğim nokta biraz farklı,hiç beyaz eşya konusunda araştırma yaptınız mı,siz de benim gibi her şeyi fazla fazla inceliyor gibisiniz,bu yüzden size danışayım dedim ;))

    YanıtlaSil
  2. :)) maalesef benim düğünüme 1 sene belki daha fazla var, o sebeple daha beyaz eşya araştırmaya başlamadım. şimdilik eve sığdırabildiğim ıvır zıvırla ilgileniyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ediyorum yine de ;)) Blogunuz gerçekten çok yardımcı oldu bana şimdiye kadar ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim, faydam olduysa ne mutlu bana:)

      Sil
  4. ben de çeyiz alışverişine başlayacağım yavaştan. çelik grubu için hisar düşünüyorum. şurdakiset çok hoşuma gitti. korkmaz'dan yana aslında biraz aklım gitmiyor değil ama korkmaz pahalı geliyor bana niyeyse :) senin blogunu biraz kurcalayacağım sanırım. teşekkürler tüm yazılar için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, çok sevindim, ben de kimse okumuyor diye yeni yazı yayınlamıyordum:) hatta yorumu bile çok geç gördüm. kolaylıklar diliyorum:)

      Sil