BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

29 Mart 2015 Pazar

Profilo Kurumax Gıda Kurutucusu

Çayın yanında kuru meyvelerden atıştırmayı çok severim. Ancak dışarıdan aldığımız kuru meyveler maalesef genellikle kimyasallar kullanılarak kurutulmuş oluyor. Fırınlanarak veya güneşte kurutulmuş olsalar bile ne derecede hijyenik koşullara maruz kaldılar, tarım ilacı veya hızla dehidre olmalarını sağlayacak kimyasallardan yararlanıldı mı bilemiyoruz. Bununla birlikte, çalışan insanlar olarak markete/pazara haftada bir gidip bir sonraki haftaya kadar idare etsin diye herşeyden fazla fazla alıyoruz. Bizim evde mesela, sürekli çürümeye yüz tutmuş birşeyler atılıyor. İşte hem mevsiminde kurutup stoklayacağım sebze- meyveler için, hem de bozulmadan müdahale edebileceğim az az kalmış dolap artıkları için düşünülmüş güzel bir cihaz keşfettim: Profilo Kurumax. Biz evde çok tarhana tüketiriz. Tarhana da kurutulurken bütün eve haftalar boyu sinecek yoğun bir koku yayar bilirsiniz. Bu cihaz hem o kokunun önüne geçebilecek, hem de kendi açtığım eriştelerle makarnaları fırınlamak yerine kurutarak da saklayabileceğim.



Aynı fonksiyonlara sahip bir ürünü Sinbo da üretmiş. Fiyat olarak daha uygun. Onda 4 tane değil 5 tane tepsi var hatta. Ve ısı derecesi ayarı da daha fazla. Ama ben Profilo'yu da kampanyada ve hediye çeki kullanarak aldığım için bana Sinbo fiyatına geldi. Ve profilo'nun parçaları makinada yıkanabiliyor, bu benim için önemliydi. Gücü de daha fazla olduğu için kurutma süresi daha kısa olacaktır diye umuyorum.

1 litre kapasitesi ve iki farklı ısı ayarı var. Biraz hacimli olsa da ben bunu zaten evime götürmeyeceğim, annemde durur ikimiz de kullanırız diye düşünüyorum, hatta yazın da yazlığa götürür, burhaniye pazarının taze pembe domatesleriyle bamyalarından bol bol kuruturum, ohhh mis:)

1 yorum:

  1. Merhaba :)
    Büyük gün yaklaşıyor, buypasa.com çok yakında açılıyor. Profilo ürünleri benzersiz kampanyalarla sizi bekliyor. Detaylı bilgiye http://sanalpazar24.net adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil