BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

21 Mart 2015 Cumartesi

Tchibo Alışverişleri: Pastel tonlarda bir kahvaltı sofrası

Tchibo'nun temasını görür görmez alışveriş merkezine ışınlandım. Çünkü ennn ennn sevdiğim renkler olmasının yanı sıra, daha önce Paşabahçe'den aldığım kuşlu 4'lü tabak takımı ve Işıl'ın bana hediye ettiği çay fincanı takımı ile bu ürünleri kombinleyerek güzel bir sofra kurabileceğimi düşündüm. 10987654345678 tane pasta tabağım ve yumurtalığım olmasına rağmen hala bu tip şeylerden gözümü alamıyor olmamı ne yapacağız bilemiyorum ama gerçekten en büyük zevkim porselen tabak çanak almak.

Tchibo'nun porselenlerinden öyle incelik, zerafet filan beklemeyin tabii. Porselenden ziyade seramik olmaya daha yakın bir toklukta, kalınlıkta ve ağırlıktalar ama bulaşık makinesinde yıkanmaya oldukça dayanıklılar, seramikler gibi iki üç yıkamada dıştan çatlak çatlak olmaya başlamıyorlar, mikrodalgaya girebiliyorlar. 


Çiçekli tabaklar gerçekten çok hoşuma gitti.


Almanların kahvaltı bıçağı anlayışı bizimkinden biraz farklı oluyor. Onlar domatesleri -sadece cherry olanları değil orta boy salkım domatesleri de- sofraya bütün olarak getirirler. Yemek isteyen alır tabağında dilimler. Kahvaltı bıçakları o sebeple domates bıçağı gibi tırtıklı oluyor. Tereyağ kesmeye ve sürmeye de uygun bu bıçaklar. Tipleri ve renkleri hoşuma gidiyor.


Büyük müsli kaselerini domates-salatalık-biber üçlüsünü servis etmek için aldım. Takımı tamamlamak adına yaptığım bir alışveriş, yoksa GreenGate'den ve Porland'dan çok şık cornflakes&müsli kaseleri almıştım zaten. Bonus oldu bunlar.


42lü yumurtalığı ister yumurta servisi için, ister porsiyonluk reçel&bal servisi için kullanırız diye düşündüm. Hatta ikinci ihtimali daha sık gerçekleştiririz zira Evrim de ben de haşlanmış yumurtadansa omletçiyiz. Hemen yiyip tüketeceğimiz kadar bal, reçel, pekmez, tereyağı servis edebilirim bunlarla, doğrudan tabaklara koyduğumuz zaman da çok tatlı durur.


Yumurta kaşıkları olarak satılan bu plastik kaşıkları da yine reçel kaşığı olarak aldım. Bunlarla yumurta yenirse kokusu plastiğe siner ve yıkansa da geçmez gibi geliyor.


Kupa setini aslında almayacaktım, hiç ihtiyacımız da yok ama tabaklarla beraber alındığında kampanya vardı, dördü 20 liraya geliyordu. Yazlıktaki cam fincanlar çok eskidi, oraya götürürüm diye düşünerek aldım, zaten bence bu kadar cıvıl cıvıl renkler en çok yazlık kahvaltılarına yakışır:)

1 yorum:

  1. Ya hepsi çok tatlı ;))) Bu haftaki temasına ben de bayıldım Tchibo'nun ;))Yumurtalık ve kaselerden ben de alacağım sanırım 😁

    YanıtlaSil