BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

19 Mart 2015 Perşembe

USA Pro Line Yapışmaz Muffin Kalıbı&Ekmek Kalıbı

Çeyizimin son alışverişinden herkese merhaba! Aslında alalı epey oldu ama bloga koymak Tchibo'nun tart kalıplarını yazarken aklıma geldi. Crate&Barrel iyi ki var. Beni ebay'le amazonla filan uğraştırmadan aradığım markalara menşeindekine yakın fiyatlarla ulaştırıyor. Nordicware kalıbımı da hemen hemen Amerika fiyatına almıştım. USA Pan Pro Line'da sanki Amerika'dan dönerken valizimde getirmişim fiyatına geldi. Elbette ki Tchibo'dan aldığım kalıplara kıyasla veya herhangi bir markadan alacağım herhangi bir kalıba göre epeyce pahalılar hala ama, USA Pan markasının global fiyatlarına göre pahalı sayılmazlar. Neden bu kadar çok para harcamayı tercih ettim? Çünkü hem yapışmaz malzemeliler, hem de PTFE ve PFOA içermiyorlar. Kek pişirmede en ideal malzeme olan alüminize çelikten üretilmişler. Çok dayanıklılar, uzuuuuuun yıllar eskimeden püskümeden kullanabilirim. Bir kere para veririm, torunlarıma bile kek yaparım:) Neyse. Kek yaparken en çok kullanacağım kalıbın Heritage Bundt olduğunu düşünsem de, dilimleme ve servis dolaylığı açısından baton kalıbı da es geçemezdim. Döküm tencerem dururken bunda ekmek yapacağımı sanmıyorum ama mis kokulu kekleri içinde hayal edebiliyorum:


USA Pan Pro Line yapışmaz ekmek kalıbı, kaliteli yapısı ile ekmek pişirmek için ideal zemini sunuyor. Hava dolaşımına imkân veren, Americoat ve silikon sır kaplama, benzersiz dokulu yüzeyi ile dikkat çeken ürün, sağlam yapısı ile bükülmelere karşı dayanıklı ve paslanmaz özelliğe sahip.
USA Pan Pro Line serisine ait farklı ürün çeşitleri stoklarımızda bulunmaktadır.

  • Alüminize edilmiş çelik ve tel
  • Yapışmaz Americoat ve silikon sır kaplama
  • 230 derece kadar fırınlarda güvenlidir
  • Sadece ahşap, silikon veya plastik mutfak gereçleriyle kullanılmalıdır.
  • Pişirilen yiyecekler ekmek kalıbında iken kesilmemelidir.
  • Ekmek kalıbının ısı verimliliğinden dolayı, ilk birkaç kullanımda fırın sıcaklığı ve pişirme süresinin takip edilmesi ve gerekirse tariflerde ayarlamalar yapılması tavsiye edilmektedir.
  • Ürün, ilk kullanımdan önce, hafif bir bulaşık deterjanıyla sıcak suda elde yıkanmalıdır.
  • ABD'de üretilmiştir. 

  • Genel Ölçüler
    Genişlik: 22cmDerinlik: 11cmYükseklik: 6.9cm

Muffin kalıbını da yine aynı markadan tercih ettim. İnsanlar çılgınca silion muffin kalıbı alıyor, nasıl temizliyorsunuz onları? Tek tek elle yıkıyor musunuz allah aşkına? Çılgınlık. Tchibo'dan aldığım kelebekli kalpli çiçekli kalıba bile pişmanım neredeyse:) 


Özelliklerine gelelim bakalım:

“USA Pan Pro Line”ın kullanışlı bir parçası olan  yapışmaz muffin kalıbı ile lezzetli minik kekleri kolayca pişirebilirsiniz. İdeal hava akışını sağlayan benzersiz yüzeyli ürün, yapışmaz özelliği artıran Americoat ve silikon kaplaması sayesinde kolayca temizleniyor. Darbelere ve paslanmaya karşı dayanıklı olan ürünle tek seferde 12 muffin pişirebilirsiniz. 
Etkin ısı yalıtımı nedeniyle, ilk birkaç kullanımda fırın derecesi ve pişme süresinin sıkça kontrol edilmesini, gerekirse tarifteki pişme süresi ve sıcaklığının buna göre düzenlenmesini önemli bir not olarak belirtmek isteriz.

- Alümine çelik
- Yapışmaz Americoat ve silikon kaplama
- PTFE ve PFOA içermez.
- Derin dondurucuda ve 230 derece sıcaklığa kadar fırında kullanıma uygundur.
- Yalnızca ahşap, silikon ve plastik pişirme gereçleriyle kullanılmalıdır.
- Bıçak kullanılmamalıdır.
- Elde yıkanmalıdır. (İlk kullanımdan önce, ılık su ve deterjanla elde yıkanmalıdır.)
- ABD’de üretilmiştir.
Genel ÖlçülerGenişlik: 28cmDerinlik: 40cmYükseklik: 3.4cm


6 yorum:

  1. İnsanın görünce bile kek yapası geliyor ;)) Silikon konusuna da katılıyorum hem temizlemesi zor hem de o kadar sıcakta kalması sağlıklı gelmiyor bana :/ izlediğim tüm yabancı yemek programlarında da çelik kullanıyorlar ayrıca ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. silikon doğal bir malzeme olduğu için çok zararlı olmasa gerek ama bana hem görüntü, hem de fonksiyonellik açısından sıcak gelmiyor. çelik, demir döküm, alüminyum döküm varken silikon neymiş öğrenci evi gibi:) bir arkadaşım amerika'dan getirmişti USA Pan'ları, onunki pro serisi değil ama çook memnun, çok da güzel kek yapar gerçekten, ona güvenerek aldım. inşallah mahcup etmez:) sen de muffin kalıbını almıştın sanki değil mi?

      Sil
  2. Evet,muffin kalıbını almıştım ama kullanmak istemiyorum,yeniliği gitmesin diye :)))bu ekmek kabını da görmemiştim ama birazdan siteye girip bakacağım ;)))Kimisi çok seviyor renkli renkli,kullanışlı diye silikonları ama eski kafalıyım ya ben malzeme konusunda ;)))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, şu an çeyiz aşamasında olduğum için blogun ilgimi çekiyor. Ve bazı konularda deneyimlerinden faydalanıyorum çok sağol 😊 Birşey sormak istiyorum konuyla ilgili. Alman markası olan Kaiser'in kalıplarını önerir misin? Ben biraz araştırdım ama ne malzeme kullanmışlar sağlıklı mı hiçbişey bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaiser çok iyi bir marka, ancak değişik ürün serileri var, Türkiyede her serisi bulunmuyor, genelde teflon kek kalıpları satılıyor, kullanım amacınıza göre işinizi görecekse neden olmasın. Beğendiğiniz ürünün dış etiketinde yazan seri ismini aratırsanız ingilizce veya almanca sitelerinden bilgi edinebilirsiniz, maalesef türkçe sitelerde malzeme içeriği ekleme alışkanlığı pek gelişmemiş:)

      Sil
    2. Sağlıktan yana olanların işi çok zor desene.. Üreticiler tarafından hayatımız kolaylaşıyor mu yoksa kısalıyor mu belli değil 😔
      Bulduğum bazı fırın kaplarında PFOA yok diyo ama PTFE' den bahseden yok. Alüminyum çelik hakkında bişiler biliyor musun peki? Ben araştırırken alüminyum tencerelerin zararlı olduğunu okumuştum.

      Sil