BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

3 Nisan 2015 Cuma

Bambum Alışverişlerim: Servis Tahtaları

İnstagramda #sunumonemlidir hashtag'ini takip ediyorsanız biliyorsunuz ki dönen servis tablası olmayan gelini dövüyorlar:) Özellikle kahvaltı sunumlarında oldukça sık kullanılan bu döner tablaları gelinler çoğunlukla  ya İkea'dan ya da Bambum'dan alıyor. Benim evime yakın bir İkea olmadığından, zaten de İkea'nın vıcır vıcır insan kalabalığı ortamına tahammül edemediğimden çeyizimde bir tane bile İkea ürünü olmadığını farketmişsinizdir. İsviçre'deki evim tepeden tırnağa İkea idi, o sebeple İkea'ya doymuş da olabilirim bilmiyorum ama beni pek çekmiyor nedense. Neyse, döner servis tablasına geleyim. Ben Bambum'un Fiesta isimli döner servis tablasını aldım. Bir de taş döner tabla vardı, çok şık görünmesine rağmen daha önce kırık gelip bütün diğer siparişlerimi de simsiyah toza bulayan Nevada servis tablası vakasından sonra online Taşev alışverişine tövbeliyim, o yüzden o yana doğru yanaşmadım bile:)




Ölçüleri: 35x35x3.8

Ayrıca Riba isimli ayaklı dikdörtgen tablanın da küçük boyunu aldım, yine kahvaltılarda kullanmak üzere:




 Ölçüleri: 24X15X3,2

3 yorum:

  1. En sevdiğim hashtag #sunum önemlidir ;)) özellikle Billur Saatçi'nin sunumları çok güzel hatta sunum işine onun sayesinde daha da daldım ;)) bir de böyle servis eşyaları için ben Cafe Markt'tan alışveriş yapmayı düşünüyorum,bir göz atabilirsin ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Billur saatcinin sunum fotograflari guzel dr ben surekli mimik kullanarak fotograf cektirmesine katlanamiyorum sanirim, o yuzden ara ara bakiyorum. Anthropologieden cok alisveris yapiyor:)

      Sil
  2. Hahaha o huyuna hiç dikkat etmemiştim bak ;)) Türkiye'ye gelmesini istediğim markalardan biri de Antropologie;)Gerçi gelse bile fiyatları fahiş olur diye düşünüyorum,Pip Studio falan gibi :/

    YanıtlaSil