BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

14 Nisan 2015 Salı

Çeyizimin Suluboya Tablosu ve Çocuk Odasına Resimler!

Sizin hic anilarinizi resmeden oldu mu? Pitircik arkadasim Kubra, Evrim'le bizi Piazza Navona'da cizdi. Isterseniz sizin de anilarinizi, ya da hayallerinizi cizebilir (benden selam söylemeyi unutmayın:)



Kübra aslında çocuk odalarına, çocukların hayal ettiklerini  resmeden Boğaziçili bir endüstri mühendisi, minik Cevcev'in annesi ve benim de canım arkadaşım:) Geçen seneye kadar İtalya'da, Napoli'de yaşıyorlardı. Evrim'le Roma'ya gezmeye gittiğimizde bizim için o kadar yolu tepip Roma'ya gelmişler ve bizi çok güzel ağırlamışlardı. Ondan ileride evimize asmak için, çok keyif aldığımız Roma tatilimizi resmeden bir çalışma yapmasını rica ettim. Mekan olarak Roma'da en çok etkilendiğim meydan olarak Piazza Navona'yı seçtim. Gerisini Kübra'nın ilhamına bıraktım:) ve ortaya bu güzellik çıktı.

Bunun yanı sıra Kübra'nın daha önce başka çocukların hayallerinden yola çıkarak yaptığı resimlerden bazılarını seçtim ve a3 ve a4 boyutlarında posterlerini yapmasını rica ettim. Elime ulaştıklarında fotoğraflayacağım, müstakbel çocuk odamızın bir duvarını asimetrik bir biçimde bu posterlerle kaplamayı düşünüyorum, hem müstakbel çocuğumuzun, hem de ona masallar uydurmaya çalışırken bizim hayal gücümüzü geliştirmek açısından epey faydalı bir alışveriş olduğuna inanıyorum:)

Siz de iletişim kurmak ve diğer çalışmalarını görmek isterseniz Kübra'nın instagram hesabını takibe alabilirsiniz: https://instagram.com/cocukodasinaresimler/

Veya bloguna ışınlanabilirsiniz: https://cocukodasinaresimler.wordpress.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder