BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

30 Nisan 2015 Perşembe

Koleksiyon İstanbul Tiryaki Acem Çay Bardakları

Ne zamandır çeyizlik alışveriş yapmıyorum, eve bişeyler aldım aslında ama onlarla da blogu güncellemek istemedim. Nihayet dün çeyiz için birşeyler beğenip alınca bugün yeniden kavuştuk sayın okuyucu:)

Günlük kullanım için çay bardağı seti almamıştım. 2 kişilik Defne Koz, 2 Kişilik Faruk Malhan tasarımı çay bardaklarım ve 6 kişilik de Behiç Ak'ın elde yıkanması gereken İstanbul desenli çay bardaklarım vardı ama o kadar. Şöyle ki, ben biraz huylu bir tipim. Kahvaltıda çayı çay fincanında içmeyi tercih ederken, akşam yemeğinin üstüne içilen keyif çaylarında ince belli bardak ararım. Evrim için sıkıntı yok, fincan/kupa tercih sebebidir ama mırın kırın da etmez, ne verirsen onda içer garibim:) Epeydir Koleksiyonun bu kısa boylu Tiryaki bardaklarını beğeniyordum, ama hangi seti alacağıma karar verememiştim. Sonuçta klasik acem, mavi renkli sette karar kıldım.


3 yorum:

  1. Özlettin kendini ;)) çok beğendim çay setini,güle güle kullanın ;))) bu arada Defne Koz bardakları bende de var 6 tane hem de :)) çok beğeniyorum ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz:) bi de bu tiryaki bardakların yeşil karo desenlileri var, snaırım onlardan da alacağım. defne koz'lardan ben sadece 2 tane almıştım, pişmanım:) migrosta filan denk gelirse alayım. tutuşu çok güzel o bardakların.

      Sil
  2. Defne Koz'ları hepsi buradadan aldım ben,hala var stokta bir sürü oraya bakabilirsin ;))tiryaki yeşilleri de görmüştüm sanırım markafonide,bu bardakları ben de çok seviyorum,aslında çayı cam kupada içerim ama sanırım dayanamayıp alıcam 2 tane olsa da ;))

    YanıtlaSil