BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

25 Mayıs 2015 Pazartesi

Evmanya Alışverişleri: Çeyizimin Fırın Kapları

Evmanya'dan 150 TL'lik sepette kullanabileceğim 50 TL'lik bir hediye çekim vardı, süresi dolmak üzere olmasına rağmen alacak birşeyler bulamıyordum. Sonunda aşağıdaki Pyrex'lerde karar kıldım, laciverti mi? kırmızısı mı? diye epeyce düşündükten sonra sitede lacivertlerin hepsi tükendi ve kırmızıları almak zorunda kaldım:)

Sufle kapları 2'li olarak satılıyor. Ben 2 set alıp 4'e tamamladım. Sufleden ziyade porsiyonluk güveç ve gratenler için kullanmayı düşünüyorum. Sufle yapmayı bilmiyorum zaten:)



Dikdörtgen fırın kabının iki boyunu aldım. Fırın makarnalar, lazanya, gratenler, kremalı sebzeli tavuklar, rulo köfte, tepsi mücveri gibi fırından sofraya gelecek şeyler için kullanırım, şık görünüyor diye düşündüm. Bu kapların yuvarlak formlu ve lacivert olanlarından da düşünüyorum. Hatta sufle kaplarından 4 tane de lacivert alıp onları da 8'e tamamlayacağım.


26x17 cm Ebadında Olan Seramik Diktörtgen Fırın Kabı
Fırın ve Micro Dalgada Kullanılır
300 C Isıya Kadar Dayanıklıdır
Elde Yıkanır.


31x20 cm ebadında Seramik Diktörtgen Fırın Kabı.


Tantitoni'den kelebek şeklinde bir yumurta şekillendirici almıştım, tek olmasın, aynı tavada hem bana hem Evrime yapabileyim diye bir tane de kalpli alıverdim.



Buraya kadar olan alışverişlerim 107 TL tuttu. 150 TL'ye tamamlamak için anneme ihtiyacı olan mutfak havluları ve kurulama bezleri aldım. 50 TL'lik hediye çekini kullanınca hepsi bedavaya gelmiş oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder