BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

4 Mayıs 2015 Pazartesi

Fakir Megamix Sürahi Blender

Smoothie sever misiniz? Benim yakın zamanda 53 kg'i, görene kadar sevdiğimden haberim yoktu. İdeal kilomdan 5 kilo uzakta, nasıl eskiye dönerim diye karar kara düşünürken detox içeceklerini ve set halinde satan firmaları keşfettim. Sonra iki günlük içeceğe biçtikleri değeri görünce gözlerim börtledi ve kendi içeceklerimi kendim yapmaya başladım. Aslında fena da gitmiyordum, taa ki bu hafta sonu 3 günlük Antep- Urfa tatili yapıp +1,5 kg ile dönene kadar:) Yeniden başladığım yerdeyim maalesef.

Bizim evde katı meyve sıkacağı var. Meyve sebzeleri onla sıktığımda çok güzel suyunu çıkarıyor, evet, ama posasını, daha doğrusu rendesini olduğu gibi çöpe atmaya içim elvermiyor. O yüzden katı meyve sıkacağını kullandığımda çıkan posayı ayrıca bir sürahiye alıp, üzerince çıkan meyve suyunu, azıcık yulaf, azıcık süt veya yoğurdu ekleyip el blenderı ile bızzztlayarak bir nevi smoothie yaratıyor ve severek içiyorum. Ama tabi çoook bulaşık çıkıyor. Bulaşık da hiç sevmediğim birşey:)

Yaptığım bir alışveriş tedarik edilemeyince, site bana "iade mi etmek isterim, yoksa başka bir ürün mü alacağım" diye sorana kadar, çeyizime ne katı meyve presi, ne de smoothie blender almayı düşünmüyordum aslında. Ama telefon tam da smoothie sevdamın doruklarındayken gelip, beğendiğim blender da tam iade tutarım kadar olunca, Fakir Megamix Sürahi Blender'ı da çeyize eklemiş bulundum:) Artık sabah kahvaltılarında müstakbel eşimle vitamin deposu meyve suları içer, yazları bol bol milkshake, frappe yaparız, ne diyeyim:)



. 900 Watt
. 1,5 L Bulaşık makinesinde yıkanabilen cam hazne
. Çıkarılabilen 6' lı paslanmaz çelik bıçak
. Buz kırma özelliği
. 3 Farklı önceden ayarlanmış çalışma proğramı
. Değişebilen LED hız ayarı
. Kaymaz Taban
. Özel bıçak tasarımı sayesinde yatay, dikey, cyclone karıştırma ve parçalama özelliği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder