BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

31 Mayıs 2015 Pazar

Jersey Pottery "Fruits de Mer Richard Bramble" Servis Tabakları

Jersey Pottery'nin servis tabakları Esse'ye ilk geldiğinde resmen dibim düşmüş, ama fahiş fiyatlarını görünce satın almamıştım. Telefondan Avrupa fiyatlarını araştırdığımda tanesinin 28,75 Pounda ( bugünün kurundan 117 lira yani) satıldığını görünce, yurt dışına çıksam bile almam demiş, "hıh!" yapmış, yürümüş gitmiştim hatta:)

Herkes benim gibi yapmış olacak ki, tabaklar Esse'nin elinde patlamış,tanesi 229 liradan satışa çıkardığı tabakları hem 69 liraya düşürmüş, hem de sepette ekstra %50 indirim yapıyor. Eh, daha önce de yazmıştım, şarap servisi için kullanacağım peynir tahtası, çerezlikler, minik kase gibi ıvır zıvırlar hep balık formlu ya da deniz temalı. Düz beyaz servis tabaklarımla kombinlerim diye düşünüyordum ama yengeçli, ıstakozlu, istiridyeli tabaklar sofralarıma daha çok yakışacak bittabi:)))

Arkadaş davetlerini de hesaba katarak 6 kişilik bir takım yaptım. Sekize de tamamlayabilirdim ama balık desenli tabakları almak istemedim nedense. Tabaklar normal servis tabaklarından büyük, 30 cm çapında. Hepsini bir arada müstakbel yemek masamızda görmek için sabırsızlanıyorum!








1 yorum:

  1. Bu tabaklar çok güzel,düşündüğün şarap sofrası temasına da bayıldım,güle güle kullan ;)) ama balık olanını iyi ki almamışsın ben gördüğüm anda bir tek ondan hoşlanmadım bu seride,balıkların gözleri bir garipti ;))

    YanıtlaSil