BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

5 Haziran 2015 Cuma

Jamie Oliver Terracota Alışverişleri

Esse'nin sepette %50 indirimlerinin cazibesine kapılarak yaptığım ikinci alışveriş de Jamie Oliver Terracota serisinden oldu. Aslına bakarsanız alışverişleri Morhipo üzerinden gerçekleştirdim, çünkü hem bazı ürünler Esse'nin sitesinden daha uygundu, hem kargo bedavaydı hem de Hopi'deki birikmiş paracıklarımı kullanabiliyordum (hatta bu alışverişim 150 Tl2yi geçtiği için 25 paracık daha kazandım)


Günlük mutfak aksesuarlarımla servis ürünlerimi hep pastel renklerde aldığımdan, bu zeytinyağlık şişe ve alttaki minik boy zeytinyağlık&sirkelik setinin tezgah üstünde göz yormayacağını düşündüm. Yukarıdakini ocağın yanında, aşağıdaki çifti mutfak masasının üzerinde tutarım. 


Alttaki fırın kaplarını ise minik boyutlarından ve yine renklerinden dolayı tercih ettim. 2 kişilik sofralarımıza oldukça uygunlar, sarısı 16,5; mint rengi 22,5 cm. Pişirdiğim şey ertesi güne kalmaz:)




Ayrıca aşağıdaki 3'lü kurulama bezlerini ve peynir sunum panosunu aldım. Peynir sunum panosuna bıçak da dahil. Daha önce bu taş panolardan Bambum'dan da (Taşev markasını satıyor onlar) sipariş vermiştim ama tuz buz olmuş vaziyette gelmişti. Bu sefer sağlam ulaşır umarım.





2 yorum:

  1. Yağlık-sirkeliklerden ben de aldım ;)) Renkleri çok yumuşak ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim de zaten renkleri hoşuma gitti. yoksa hiç seramik birşey almamaya dikkat ediyordum ama bu sefer beni bile tavladılar:P

      Sil