BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

11 Haziran 2015 Perşembe

Korkmaz Tostella Tost Makinası

Not: Ürünü gelir gelmez kutusunu bile açmadan iade ettim. Rengi, görünümü çok hoş gerçekten ama PTFE kaplama olması içime sinmedi. Kek kalıbı ya da tava gibi azıcık aşındı mı kaldırıp atılacak birşey değil sonuçta. Tost makinasız kalsam da olur, boşvereyim dedim:)

-Çeyize tost makinası alsam mı? 
-İyi de ben tost sevmem ki? 
-Arada ızgara da yapmaz mıyız ki acaba?
-Tost Makinası çok yer kaplamaz mı? 
-Tezgah üstüne koyacak zibilyon çeşit şey aldım, bi de tost makinasına yer kaldı mı sence Ekin? 
-Evrim de tost sevmez ki? 
-Ya çocuğumuz tost severse? Ya başka şey yemezse? 
-Aman be Ekin pop kek makinasında waffle makinasına ne kadar gereksiz makina varsa aldın bi tost makinasını mı bu kadar düşünüyorsun? 
-Neyse ben almiyim almiyim...
-Aman boşver ya, tost makinası da eksik mi olsa acaba ki yaa... 
-Neeee, eksik mi olacak benim çeyizim?

Şeklinde gelişen monologumdan sonra, "al kurtul" dedim kendime ve hem plakaları sökülüp yıkanabilen, hem tipi düzgün, hem de renkli bir tost makinası bakmaya başladım... Aklımda Arzum Tostçu Lux Granite vardı, çünkü hem aynı anda 6 tost yapabiliyor, hem 180 derece açılabiliyor, hem dik konumda muhafaza edilebiliyor hem de plakaları bulaşık makinesinde yıkanabiliyor. Ancak sadece mavisi ve pembesi vardı. Benim mutfak şefim pembe, kettle ve ekmek kızartma makinam bebek mavisi, bari tost makinası başka renk olsun diye düşündüm ve sarısı, lisası ve mint rengi opsiyonları bulunan Tostella'yı buldum.

Geriye sadece renk seçmesi kalmıştı...


Seni seçtim sarı Tostella!


1800 WATT
%100 ALUMİNYUM IZGARALAR
ÇIKARILABİLİR KOLAY TEMİZLENİR PLAKALAR
ISI AYARLANABİLİR DÜĞME
ÜSTTEN BASMALI OLMASI İLE KOLAY KULLANIM
KAYMAZ AYAKLAR
KOMPAKT TASARIM İLE KULLANIMA UYGUN
4 YIL GARANTİLİ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder