BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

17 Haziran 2015 Çarşamba

Pierre Cardin Plaj Havluları- Çeyize plaj havlusu da lazım sonuçta.

Daha önce kendime Minnie'li ve Şirine'li iki tane, Evrim'e Fenerbahçe'li bir tane plaj havlusu almıştım. Ama aldıklarım gözüme az geliyor, birer tane daha eklesem diye düşünüyordum. Çünkü ben havlu konusunda maalesef biraz takıntılıyım. Kayınvalidemin yazlığına giderken bile banyo havlumu yanımda götürürüm, otellerdeki müşterek havluları zinhar kullanmam. Deniz kıyısında da şezlonga serdiğim ve vucudumu kuruladığım havlularım ayrıdır. Bir otelde tatil yaptığımız varsayımında, iki plaj/havuz kenarı, bir duş için havluya ihtiyacım olur, banyo havlusu yerine peştemal götürsem bile havlunun rüzgarda uçması ya da havuza düşmesi gibi kazalara karşı yedek havlu iyidir, Evrimin zaten tek havlusu var ona ikinci lazım, bana da fazla havlu göz çıkarmaz, bunun daha çoluğu var, çocuğu var:) diyerekten iki plaj havlusu daha ekledim. Diğer havluların üçünü de Taç'tan almıştım, bu sefer Linens'e Pierre Cardin havluların geldiğini gördüm, daha önce bu markadan birşey satın almadığım için denemek istedim. Balıklı olan gerçekten çok hoşuma gitti. Onu sevgilime, cartlak renkliyi de kendime aldım. Her geliş gidişte yanımızda ağırlık taşımamak için birer havluyu yazlıkta da bırakabiliriz diye düşünüyorum. Hatta yazlığa bir çift daha mı alsam:) Sonra bir çift de annemlerin yazlığına alırım, hihihi:)



5 yorum:

  1. renkler desenler harika güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, inşallah:)

      Sil
  2. Çok şirin çiçekli olan.Balıklı da tam erkek havlusu olmuş ;)))havlunun azı olur çoğu olmaz diyerek sonuna kadar destekliyorum havlu alışverişlerini ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten havlunun olmaz, nevresimin olmaz, masa örtüsünün, runner'ın, pamuklu peçetenin azı çoğu olmaz diye diye ne hale geldik:) net 150 metrekare bi eve ihtiyacım olacak sanırım:)))

      Sil
  3. hahaha aynen,150den aşağısı kurtarmaz ;))

    YanıtlaSil