BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

13 Haziran 2015 Cumartesi

Tchibo'dan Yeni Alışverişler: Weck Kavanozlar

Weck'in klipsli kavanozlarından almayı ne zamandır istiyordum ama en uygun fiyatları Tchibo'da bulabileceğimi bildiğim için bir temayla gelmelerini bekliyordum. Şükür kavuştuk. Bloglarda ve instagram'da sıklıkla görmüşsünüzdür, bu kavanozları tatlı sunumlarında ve birchermüsli tarzı kahvaltılıkları tüketmede kullanıyorlar. Ben de hem o amaçla, hem de evde kışlık domates yapımı, az az turşu, ev reçeli, tek porsiyonluk yoğurt mayalama, ertesi sabah yiyeceğim yulafı geceden yoğurtta yumuşatma gibi faaliyetlerimde elimin altında olsunlar diye aldım. Tchibo'da yok ama bazı başka internet sitelerinde yedek lastik ve klipsleri temin edilebiliyor, eskidikçe alabilirim.

Tchibo'da iki boy satılıyor. Ben büyük boyundan 4 adet, küçük boyundan 8 adet sipariş verdim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder