BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

12 Temmuz 2015 Pazar

Alfi Achat Termos Alışverişim

İnanmazsınız bu termos meselesini de uzun uzun düşündüm, araştırdım. Yeşilliği bol, apartmanların çoğu bahçeli, deniz kıyısı bir semtte oturuyorum. Evlenince de bu muhitte oturmayı düşünüyorum, ikinci alternatifim de Bostancı civarı. Hem uzun balkon keyiflerinde, hem park bahçe oturmalarında, hem sahilde çay-çekirdek keyiflerinde kullanabileceğim, pikniklere götürebileceğim, kahvaltıya misafirim olduğunda masada tutabileceğim, uzun yıllar dayanacak, çayı kahveyi koyduktan 15 dakika sonra buz kesmeyecek, kaliteli bir termos arayışındaydım. Yazın Berlin'de aldığım Emsa Travel Mug'lardan o kadar memnunum ki önce Emsa'ları araştırdım ancak Samba modeli dışında Türkiye'de bulunmuyor, bir iki kamp malzemeleri satan dükkanda da travel muglara denk geldim ama onlardan da zaten bende var. Bunun üzerine Alfi ve Alaaddinleri araştırmaya başladım, bittabi canım Enplus'ım onları da tedarik etmişti. Uzuuuuun zamandır da beğendiğim modellerin indirime girmesini bekliyordum. Nihayet bekleyiş sona erdi, termoslarda indirim yaptılar ancak bu sefer de bir türlü model seçemedim. Abidik gubidik formlu şeyleri sevdiğimi bilirsiniz, eh, kırmızı olsun, üç kuruş fazla olsun'culuğum da meşhur. Sonuçta Achat modelinin bordosunda karar kıldım. Emaye tabaklarımla da takım oldu bence:) 


Alfi Achat Termos Bordo 1 Litre
  • Termosun içi sertleştirilmiş camdır. 
  • Kapak tetik kumandalı olup, tek el ile kullanabilme imkanı sağlar. 
  • İç hacmi 1 litre olup, 8 fincan kahve/çay/sıcak su kapasitelidir. 
  • 12 saat sıcak, 24 saat soğuk muhafaza eder. 


Şimdi uzun yollar ve piknikler için bir tane de büyük boy Stanley termos almak istiyorum. 1,9 Lt olanlarda gözüm var. İndirim yap Enplus!




2 yorum:

  1. ben de bayılmıştım bunlara ;)) formları çok modern bence,hantal durmuyorlar,güle güle kullan ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah, tesekkur ederim:) rengi de simli gibi pek hos:)

      Sil