BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

30 Temmuz 2015 Perşembe

Crate&Barrel Tavşanlı Pasta Tabakları

Bu sefer kendim için değil, çok beğendiğim için arkadaşıma hediye ettiğim pasta tabaklarını paylaşıyorum sizlerle. Benim çeyiz malum, overdose tabak oldu, dörder altışar aldım da aldım, daha fazlasına hiç ama hiç ihtiyacım olmadığının farkındayım ve gerçekten ağzımı açık bırakacak bir tabakla karşılaşmadığım sürece kendime servis ürünü almayı düşünmüyorum:) Bu cicili tabakları ise rafta bırakmak olmazdı, yeni sahibelerinin mutfağında daha çok itibar görecekler:)


  • %100 porselen
  • Bulaşık makinesinde yıkanabilir ama elde yıkamanız tavsiye edilir.
  • Gıda için güvenlidir.
  • 350 dereceye kadar mikrodalga fırın ve fırına girebilir.
  • Çin’de üretilmiştir. 
Genel ÖlçülerYükseklik: 1.9cmÇap: 20cm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder