BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

19 Eylül 2015 Cumartesi

Çeyizimin Kişisel Bakım Ürünleri Vol. 5- Saç Şekillendiriciler/Maşalar

Kuaföre gitmekten hiç hazzetmeyen, özel günlerde dahi saçlarını mümkün mertebe kendisi yapmayı tercih eden bir insanım. Uzun ve dümdüz saçlarım var. Kendi kendine kurumaya bıraktığımda belli belirsiz hareketleri oluyor o kadar. Daha düzgün durmasını istediğimde  saç kurutma makinesiyle kuruturken arada tarıyorum. Ama genelde ıslak saça temizlik topuzu yapıp uyuduğumdan yamuk yumuk dağınık saçlarla gezdiğim de doğrudur:) Özel bir hazırlık içerisindeyken üşeniyorsam saç düzleştirici, üşenmiyorsam maşa tercih ederim. Saçlarım uzun olduğundan iri dalgaları daha çok yakıştırıyorum kendime ama çok da ince telliler, bukleleri kolay dağılmaması açısından ince maşayla sarmam daha işlevsel oluyor. Bol bol sprey saıkmama gerek kalmadan idare edebiliyorum ince maşa ile. Kalın bukle maşası kullandığımda ise bukleler düşmesin  diye sprey banyosu yapmak durumunda kalıyorum, bu da çok "yapılı" duran saçlara sebebiyet veriyor.

Neyse, gelelim çeyize:) Farklı amaçlara hizmet eden 3 farklı maşa aldım. Derse gireceğim günler kullanmak için kalın bukle maşası, daha sık, küçük bukleler için konik bir maşa ve ensede klas bir topuz&kırmızı ruj akşamları için de wag maşa:) wag maşayı tüm saça uyguladığımda çok cici bir görüntü ortaya çıkıyor, onu da çok tavsiye ederim.

Benim tercih ettiğim marka ve modeller şu şekilde:


Braun Satin Hair 7 Colour / EC2 Saç Bukle Maşası 32mm



Philips HP8619/00 Konik Kadife Maşa (13-25mm)




Babyliss C260E Su Dalgası Yapan Saç Maşası




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder