BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

6 Eylül 2015 Pazar

Şeytan Dürttü Alışverişi- Karaca Luxury Su Bardakları

Artık çeyize alacak bir ihtiyaç kalmasa bile azimli bir gelin asla yılmaz, illa ki bir bahane yaratır alışveriş yapmak için:) Bu seferki bahanem "kız kardeşim nişanlanıyor, stresliyim ben, ellemeyin beni!" idi. Dün akşam tombişimi de istediler, verdik gitti:) 

 Gelelim ne aldığıma: Çeyizime hiç günlük su bardağı almadım çünkü Evrim'in ailesinin evinde (benim henüz görmediğim) bardak koleksiyonu varmış ve bana günlük kullanım için bardak almadan önce onları görmem gerektiği, zira hiç bardak almama gerek olmadığı söylendi. Ben de akıllı uslu bir gelin olarak hiç bardak almadım hakikaten. Misafirlik setimi de henüz almadım, oldukça kırılgan oldukları için muhafazası da zor olur, evimi tuttuktan sonra gider alırım diye düşünmüştüm. Bu bardakları Karaca'nın mağazasında %60 indirimde görmüştüm, formları, deseni ve zarafeti oldukça hoşuma gitmişti ama almamıştım. Dün internette gezinirken denk gelince "alayım, günlük kullanırım" diye düşündüm. 6'lısı 40 lira, iki kutu aldım ben.


Görseldeki en kısa, en tombul bardakları aldım. Şimdilik günlük kullanım için başka su veya meşrubat bardağı almayı düşünmüyorum. Biz zaten kola, fanta, gazoz gibi asitli içecekleri sevmeyiz ve tüketmeyiz, hazır meyve suları da çok şekerli geldiğinden almıyoruz. Evde yapacağımız smoothie'ler ve limonatalar için daha büyük bardaklara ihtiyacım olacak ama onları da Evrim'in bardak koleksiyonunu gördükten sonra netleştireceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder