BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2 Ocak 2016 Cumartesi

Bizden haberler!

Uzun zamandır blogu güncelleme fırsatı bulamadım maalesef, daha önce de yazdığım üzere eylül ayından beridir araştırmalarım için Berlin'deyim ve ocak ortasına kadar da kalmaya devam edeceğim, ama arada ufak  bir İstanbul kaçamağım olabildi çok şükür. O kaçamakta da gelinliğimi aldım:) Ta-daaa!  Evleniyoruz artık:)

-Öncelikle kocaman bir maşallahınızı alayım sevgili gelin adayları!-

Berlin'e giderken nişanlanalı tam bir yıl olmuştu ve ben dönünce yavaş yavaş hazırlıklara başlarız, 2016 yazına da düğün yaparız diye konuşmuştuk. Ben yokken neler oldu, ailelerimiz neler konuştu, Evrim ne planlar yaptı bilemiyorum ama bir gün alışveriş merkezinde gezerken beni arayıp "aşkım şimdi telefonu hoparlöre aldım, ailelerimiz de yanımda, benimle 2 nisan'da .......'da evlenmek ister misin?" dedi! ""Ben "eee, kem, küm" demeye çalışırken "ya 26 Mart, ya da 2 Nisan olabiliyo" dedi, ben de "26 nisan olmaz ya, yeterliliğe girişimin yıldönümünde mi evlenicem" demiş bulundum ve 2 nisan'da .....'da evlenmeyi kabul etmiş sayıldım:) (Mekan adını ..... şeklinde vermeyi tercih ediyorum)
Sonrasında herşey ışık hızıyla gelişti.

Geçtiğimiz yaz annemle babamın odasına ek gardrop almak için ailecek Modoko'ya gitmiştik ve hep beraber mobilyacıları dolaşmıştık. Orada bilindik bir mağaza zincirinde Evrimle beraber birer yatak odası, koltuk takımı ve yemek odası takımı beğenip işte tam da öyle birşey istediğimize karar vermiştik. Yine Berlin'de, bir başka alışveriş merkezinde gezerken, yine Evrim'den bir telefon: "biz şimdi babamla  x mobilyadayız, şu kadar indirim yaptılar, biz bunları alıyoruz, sen koltukların rengine, kitaplıklara, sehpalara filan karar ver" dedi, ben uçarak eve gidip internet sitesinden kalan detayları seçtim ve voila! mobilyalarımız da aynı gün, tüm detaylarıyla sipariş verilmişti. Beyaz eşyaları seçtirmedi bile aceleci damadımız, istediğim özel bir model var mı diye sordu, sadece "çamaşır makinesi kurutmalı olsun" diyebildim ve yine aynı gün, kafasına göre aldı onları da:)

Eh, bir de ev tutmak lazımdı bize! Benim işim anadolu yakasında, Evrimin işi avrupa yakasında, şu an annemlerle oturduğumuz semte 10 dk mesafede başka bir semtte. Ben her gün işe gitmiyorum, genellikle evden çalışıyorum ama Evrimin her gün işe gitmesi gerekiyor maalesef, o yüzden hem o işe rahat gitsin, hem de annemlere yakın olalım diyerek aynı semtte kalmayı arzuluyorduk, ancak kiralar bizim bütçemizi birazcık aşıyordu maalesef. Ama bir yandan da etrafın yeşillik, sahilin yürüme mesafesi, lokasyon, annemlere yakınlığın muhtemel nimetleri gibi avantajlar düşünülünce bütçemizi zorlayalım dedik ve şans bir kez daha yüzümüze güldü, babamın bir arkadaşının müsait kiralık bir evi vardı ve içi de oldukça iyi durumdaydı. Annemle babam evi gördü, benim içi videolarını ve fotoğraflarını çektiler, ev zaten bizim daha önceden oturduğumuz bloklardaydı ve planını biliyordum, o yüzden uzun düşünmeme gerek kalmadı, görmeden evet dedim ve böylelikle evimiz de tutulmuş oldu:) Çok hızlıyızdır şekerim:)

İşte öyle bir gelin düşünün ki alt tarafı 3 aylığına yurt dışına gitmiş ve geldiğinde düğün mekanı hazır, mobilyaları alınmış, beyaz eşyaları alınmış, evi tutulmuş, evin gerekli tadilatı tamiratı yapılmış, iki kere temizlikçi girmiş, balayı ayarlanmış, ohh, böyle bir rahatlık yok:))) Bana da gelinlik seçmesi kalmıştı. Onu da 2 günlüğüne geldiğim İstanbul kaçamağımda ilk girdiğim gelinlikçide ilk denediğim gelinliğe aşık olarak hallediverdim:) Toplamda 10-12 tane filan gelinlik denemişimdir, ama sonradan denediğim hiçbir gelinlik o kadar üstüme oturmadı. Aldım gitti:) Ayakkabılar, duvak, çiçek, hepsi bir günde halloldu. Şu an tek eksiğim halılar ve perdeler, eh, mecbur dönüşümü bekliyorlar, 11 ocak olsun, o işi de bir günde çözerim ben:))

1 yorum:

  1. ChouChou! Ben Zulapha Kaphali Iku, tanidin mi bilmiyorum ama bugun ne olduysa seneler sonra eski blogumu dolasirken gordum yeni blogunu. evlenecek olmaniza cok cok sevindim! koskocaman mutluluklar! Ben Seku'ma kavustum, 2,5 senedir evliyiz ve cok mutluyuz, sukur! :) cok sevindim seni yeniden bulmama :)))

    YanıtlaSil