BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

27 Şubat 2016 Cumartesi

Evimizden karelerle devam!


Benim için evi yerleştirmenin en civcivli kısmı kitaplarımı seçip ayıklamaktı. Çok okuyan bir insanım ve ailemle yaşadığım evde her odada (annemlerin yatak odası ve koridor dahil) tavana kadar kitaplıklar var ve kitapların %80'i de benim... Tümünü yeni evime götürme imkanın yoktu maalesef, o yüzden akademik kitaplarımı çalışma odasında bulunan kitaplıkların kapasitesiyle sınırlı olarak, romanlarımı, tarih, müzik ve gezi kitaplarımı salonumuzda yer alan fotoğrafta gördüğünüz kitaplıkla sınırlı olarak seçmek ve kalanı annemlerin benden bir hatıra olarak (!) bırakmak durumunda kaldım. Bu sayede beni hiç özlemeyecekler:)))


İki koltuk arasında kalan köşeye zigonları koyup üzerine Tepe Home'dan bu cici mumluk ve fenerleri aldık. Evimizde çok sayıda ev formlu veya kuş detaylı aksesuar var, aksesuarlarda mümkün olduğunca bütünlük sağlamaya çalışıyorum.


Yatak odamızda içine saç maşalarımı ve düzleştiricimi koyduğum bu sepeti Evrimin nişan bohçasında kozmetiklerini koymak için satın almıştık. İçindeki yumoş ayılar takriben 28 yıllık, bebekken bir eline birini, diğerine diğerini alır emeklermiş:)


Bu kutuları İsviçre'den kesin dönüş yaparken cebimdeki son frankları bitirmek için tren garındaki süpermarketten almıştım. Şimdi dikiş makaralarını ve yedek düğmeleri saklamak için kullanacağım sanırım.


Belle and Boo'nun bu sevimli duvar sticker'ını iki sene evvel Almanya'da satın almıştım, beraberinde cam stickerlarını da aldım hatta. Bunu çalışma odamızda kapının yanında değerlendirdik, cam stickerlarını henüz kullanmadık ama sanırım onları da balkonumuzdaki cama yapıştıracağım.


Evimizin ilk çiçeği! Sevgililer gününde babam almış. Evde bolca saksı var, değişik çiçekler ve bonzailerle doldurmak istiyorum her yeri.


Evimizde ilk başbaşa yemeğimizi yine sevgililer gününde yedik. Yılbaşından sonra İsviçre'ye gidip gelmiştim, oradan aldığım gruyere ve emmantel peynirleriyle kendimize bol kalori bir fondü ziyafeti çektik:) Fondü caquelon'u ve pişirme setini Staub'dan aldık. Daha doğrusu Evrim bana yılbaşı hediyesi olarak almıştı. Sevgililer günü hediyesi olarak da klozet aldı. Evet yanlış okumadınız:) şu aralar elimize geçen her kuruşu evimize harcadığımızdan sevgililer gününü de evimizin ihtiyaçlarını gidermek için fırsat kapısı yaptık, Evrim banyodaki eski klozeti değiştirdi, ben de vazolar, mumluk ve fenerler gibi ince detayları hallettim. Bu sene de böyle valla, napalım:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder