BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

7 Mart 2016 Pazartesi

Balayı Alışverişleri- Seyahat Boyu Elektronikler

Balayı alışverişi diye başlık attım ancak aslında bu iki ürünü daha ziyade uzun süreli yurtdışı seyahatlerimiz için aldım. Tatillerde kaldığımız otellerde saç kurutma makinası oluyor, gerekirse ütüleme servisinden de ücretine mukabil yararlanabiliyoruz ancak bir kaç aylık yurtdışı seyahatlerimizde hem valiz kapasitemiz hem de bütçemiz kısıtlı olduğundan eli yüzü düzgün giyinebilmek için bir sehayat ütüsüne, ıslak saçlarla dolanmamak için de bir katlanabilir saç kurutma makinasına ihtiyaç duyuyorum. Balayı öncesi tedarik etme sebebimse balayında birden fazla lokasyon planımzı var, valizleri bir kaç defa aç kapa yapacağız ve benim akşam yemekleri için koyduğum şık elbiselerle Evrimin gömlekleri paçoza dönecek büyük ihtimal.


 Saç kurutma makinası ararken en büyük arzum kuvvetli bir cihaz olmasıydı. Hali hazırda kullandığım seyahat tipi saç kurutma makinam 1100 watt, saçlarımı kurutmak çok zamanımı alıyor, fön değilse bile fırçayla şöyle bir şekil vermekte dahi zorlanıyorum. Katlanabilir olanlarda bulduğum en güçlü makina 1600 watt ile bu Braun Satin Hair 3 HD350 oldu, kaptım o yüzden. Bu arada seyahat tipi elektronik cihaz alacaksanız çoklu voltaj özelliği bulunup bulunmadığına dikkat etmeniz gerekiyor. Yurtdışındaki prizlerden geçen akım ülkemizdekinden farklı olabilir, kullanmanız güvenli olmayabilir veya tam performans alamayabilirsiniz cihazınızdan.

Zaten ufak tefek olan cihaz, katlanıp iyice küçülebiliyor. Benim gibi mümkün olduğunca az sayıda valiz/çanta ile seyahat etmeye çalışanlar için ideal.

Seyahat ütüsü hususunda fazla araştırma yapmam gerekmedi, .çünkü valizde ütü taşımak tipik Türk adeti sayılmadığından yurdumuzda ürün gamı çok çeşitli değil. Arzum'un bu minicik ütüsünü diğerlerinden farklı kılan çift voltajlı olmasıydı benim için, tabanı paslanmaz çelik, dikey buhar verebiliyor (kıyafetleri askıdan indirmeden şöyle bir buhar tutup kırışıklarını açmak açısından önemli bir özellik), bit kadar, 40 ml'cik bir su tankı bile var:) Oldukça da uygun fiyatlı.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder