BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

9 Mart 2016 Çarşamba

Kesme tahtası değil adeta uzay mekiği: Epicurean

Daha önce Zwilling'den iki boy kesme tahtası almıştım hatırlarsınız. Etleri kesmek için bulaşık makinasına girebilen polipropilen veya polietilen bir kesme tahtası daha alacağımı da yazmıştım. Hah, işte tam da o tahtayı almaya gitmişken, Crate&Barrel'dan elimde bambaşka birşeyle çıktım: Epicurean wood fiber kesme tahtası ile!

Maşallah kendisinin 10 parmağında 10 marifet... Sürdürebilir ormancılık mahsülü çevre dostu Epicurean markası, kesme tahtası üretimlerinde ağaç lifi ve reçine kullanıyormuş. Bu sayede gözeneksiz ve mikrop tutmayan bir yüzey elde etmeyi başarmışlar. Ürünün üzerinde bulaşık makinasında yıkanabileceği, derin dondurucuya girebileceği, 165 dereceye kadar sıcaklığa dayanabileceği, bıçakları köreltmeyeceği, bükülüp çatlamayacağı... yazıyor da yazıyor! Etkilenmemek elde değil...

Fotoğraftaki boy fırıncı küreği tarzı versiyonu %50 indirimde olunca almadan edemedim. Performansını beğenmezsem servis amaçlı da kullanabilirim diye düşündüm. Umarım vaatlerini yerine getirir, bir kaç ay içinde buraya memnuniyet güncellemesi de yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder