BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

27 Nisan 2016 Çarşamba

Mutfak Dolaplarımın Düzeni - Kiler Dolaplarım- Erzak Saklama ve Tupperware Oval Seri


Evimizde küçücük bir kilerimiz var. Benim mutfak eşyalarım haddinden fazla olduğu için kiler dolaplarının büyük kısmını mutfağa sığmayan çanak çömleklerime ayırdım, hal böyle olunca kuru erzaklarımın tümünü bir şekilde bu fotoğrafta gördüğünüz iki rafa sığıştırmam gerekti. Hem yerleştirirken düzenli durması, hem de kullanımın pratik olması açısından Tupperware'in Oval Seri erzak saklama kaplarını, Weck'in ve Bormioli Rocco'nun kavanoz&şişelerini kullanarak düzenimi sağlamaya çalıştım.


Weck'in bu kavanozları gerçekten mükemmel bir icat! Tchibo'dan boy boy almıştım. Hem yıkaması, hem açıp kapatması çok pratik, kesinlikle hava, nem, börtü böcük gibi şeyleri içine almıyor.


Şişe formlu olanları güya smoothie sunumu için kullanacaktım, ama kinoa'larımı, chia tohumlarımı ve amaranthus'larımı saklamak için daha pratik olduklarına karar verdim:) Elle kavraması ve ziyan etmeden, etrafa saçmadan dökmesi kolay oluyor.


Bendekiler 500 ml'lik boyları.


Bormioli Rocco'nun bu 1 litrelik şişelerini ise toz şeker, esmer şeker ve yulaf kepeği gibi genellikle bardakla ölçtüğüm şeyleri saklamak için kullandım.


Kuru bakliyatlarda Tupperware'in oval serisini kullanıyorum. Bu serinin 2 versiyonu var. Kırmızı ve ileri-geri hareket eden kapaklara sahip versiyonu daha yeni olan versiyonu.


Kapaklar aynı zamanda birer ölçü kaşığı. Her ne kadar kullanım açısından pratik bulsam da ben sanırım açmalı kapamalı kapakları olan eski lacivert seriyi daha çok seviyorum ve daha kullanışlı buluyorum.


Eski lacivert seride çok amaçlı sürahi diye bir ürün var, onu da toz şekerlik yaptım:) Etrafı şekere bulamadan ölçü kabına şeker dökmek açısından çok işime yarıyor. Mutfakta gayet sakar bir insanımdır zira:)


Lacivert  serinin kapakları bu şekilde iki yönlü açılabiliyor. Alacaksanız bunlardan alın bence:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder