BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

23 Haziran 2016 Perşembe

Kahvaltı Sofrası - Geceden Sofra Hazırlama Sanatı:)

Kahvaltıya misafir ağırlamanın tek kötü tarafı, sabah olunca iki ayağınızın bir pabuca girmesi. Hele de benim gibi uykusuna düşkün ve zor uyanan biriyseniz:) Ama ikramları hazırlamak da bir o kadar kolay ve zahmetsiz. Kahvaltı neticede:) Ben genellikle kahvaltıya misafir çağırdığımda soframı geceden kurup bırakıyorum, ikramlıklarımın dolapta bekleyecek kısmını da direkt sunum kaplarına koyup streçleyerek sabah sofraya getirmeye hazır bir şekilde kaldırıyorum. Sabaha daha az işim oluyor.

Soframızın geceden hazırlanmış boş hali (kek fanusunun kapağını kapattım tabii)


Bu fotoğrafı instagramda paylaştığımda herkes çılgınca kek kalıbımı sordu. Şu yazımda paylaştığım Nordicware Heritage Bundt kalıbım, aşırı aşırısı memnunum.

Sabahki genel görünümümüz:


Bir önceki postta tarifini verdiğim börekler, hellim peyniri ve sucukları bu katlı servis zımbırtısına koydum. Kullandıktan sonra söküp bulaşık makinesinde yıkadım.


Yine 2 çifttik, fazla abartmadım. Böreklerin bir kısmını peynirli sarmıştım, onları ayrı bir tabakla köşeye aldım, iki renkli kek pişirdim, son dakika güzel bir omlet yapıp tabaklara paylaştırdım. Nutellanın önünde duran üzerine çikolata sos dökülmüş muz dilimleri anlaşılamaz biçimde kapış kapış gitti. Bir daha hiçbir misafire reçel çıkarmamaya karar verdim. Bugüne kadar kurduğum hiçbir sofrada reçellere el sürülmedi, sanırım halkımız reçel yemiyor (ben dahil).


Bu kahvaltı&pasta takımını tanıyanlar olacaktır, Bernardo'nun çok klasik bir modeli. Benim çeyizime alınan ilk parçadır, ilk çıktığı zaman çok orjnal bulmuştuk, babam almıştı. Ama maalesef hiç memnun değilim. Çünkü mint yeşili kısımları saten görünümlü bir tür boya ile boyanmış ve o kısımda çatal bıçak izleri oluştu daha 2 kullanımda. Almayı düşünen varsa almasın bence.

1 yorum:

  1. merhaba aynı kek kalıbından bende de var ama ben hiç kullanamıyorum daha keki bozmadan çıkarmayı hiç başaramadım:( siz keki nasıl çıkarıyosunuz

    YanıtlaSil